Free: HANDMADE 2" HANGING FAIRY GARDEN Made With Crystals, Gems & Living Plants! ***One of a Kind*** - Other - Listia.com Auctions for Free Stuff

FREE: HANDMADE 2" HANGING FAIRY GARDEN Made With Crystals, Gems & Living Plants! ***One of a Kind***

HANDMADE 2" HANGING FAIRY GARDEN Made With Crystals, Gems & Living Plants! ***One of a Kind***
A member of Listia gave this away for free!
Do you want FREE stuff like this?
Big yes    Big no
Listia is 100% Free to use
Over 100,000 items are FREE on Listia
Declutter your home & save money
La times

"Listia is like EBay, except everything is free" - Los Angeles Times
Techcrunch

"An Awesome Way To Give And Get Free Stuff" - Michael Arrington, TechCrunch
This Stuff is Free Too:
Description

The listing, HANDMADE 2" HANGING FAIRY GARDEN Made With Crystals, Gems & Living Plants! ***One of a Kind*** has ended.

Winner will receive the exact item shown in the picture (probably)! Because of the season temperatures can change quickly. If the plants arrive damaged I can quickly and easily replace then or let you choose from others I might have. Please, if you have any questions or concerns contact me before bidding. With that said, let me introduce you to

Rapunzel And Her Beanstalk! My friend, "Rapun" is a badazz fairy tale heroine. After the first "prince" tried climbing up her hair and nearly yanked her to her death, she cut her golden locks, climbed to the sturdy turret and proclaimed, "I'm King of the World!"

Meanwhile, back to reality, everything used in the construction of this mini marvel is made by the earth, not by some dude in Hong Kong. All of the parts have been cleverly arranged by me and some dude from Hong Kong. That is all.
Please check all of the pictures, as they are really the best description of what you get. The full linear length is about 12 inches from tip to stern.
No refunds. Hugs are welcome but no touching "down there" unless you bring me chocolate from Nando's first. I have standards.
Questions & Comments
Original
Gosh Sam you did it again... Another Fabulous auction.. Still melted over groot though lol but this one omg gotta be here so fabulous :)
+2
Jan 21st, 2020 at 8:39:39 AM PST by
Original
Thanks! I spend this time of year playing with my bobbles! Making crafty goodies. Thanks for loving it!!!
+2
Jan 21st, 2020 at 3:09:29 PM PST by
Original
I got some bids in and getting the party really going and I see several of my Gal pals here awesome to see them here at this fabulous auction. I am here too Sam :D
+2
Jan 21st, 2020 at 8:42:20 AM PST by
Original
You are absolutely HERE! It's time to get this party started! Thanks bunches!
+1
Jan 21st, 2020 at 3:07:37 PM PST by
Original
@smorris405....thank you for naming all the plants and @Dustie, thank you for for also answering! Both have a Great Week!!
+1
Jan 13th, 2020 at 6:28:41 PM PST by
Original
My pleasure. Thanks for the great question!
+1
Jan 14th, 2020 at 10:35:49 PM PST by
Original
I been hiding in the bushes just waiting to stalk you again. You may like turtles, but I like the turtle mans work. ;•)
+1
Jan 20th, 2020 at 3:30:38 AM PST by
Original
Ah, the turtle man's work is never done!
+1
Jan 20th, 2020 at 2:04:44 PM PST by
Original
Hey honey bee what’s hanging from the bottom of this astonishing work of art? You can’t tell in any of the pictures?
Hmmm I wonder? XOXOXO
+1
Jan 20th, 2020 at 9:07:02 AM PST by
Original
It's a brass dangle. (heh heh I said dangle. heh heh...)
+1
Jan 20th, 2020 at 2:07:57 PM PST by
Original
You are to funny @sherylehawkins Sam / The turtle man does do some very Awesome work doesn’t he? I own 4 of his GORGEOUS pieces of art! (Lil hanging planters!)
I absolutely LOVE each and every one of them! Hopefully going to get this little precious one to! (Fingers crossed!)
+1
Jan 20th, 2020 at 9:15:15 AM PST by
Original
I wanna be Batman or Superman, or even Spiderman. Turtle man is never gonna get a date.
+1
Jan 20th, 2020 at 2:06:56 PM PST by
Original
I think we are at a Bidding war @azdiamondkat01! Lol! ;•)
Best of luck to you my friend! <3
+1
Jan 21st, 2020 at 8:49:14 AM PST by
Original
I feel kid in a candy store, having all of my friends playing nicely together in my auction. LOLOLOLOL
+1
Jan 21st, 2020 at 3:06:10 PM PST by
Original
@ jhlemmer it's on girl... Then watch we both get blown out of the water by someone watchin n stalkin this auction lol :P
+2
Jan 21st, 2020 at 11:25:24 PM PST by
Original
There's lots of unseen competition on this one. You probably ought to dip into the cookie jar to cover all bases! lol
Jan 22nd, 2020 at 10:20:12 PM PST by
Original
LMAO. :•) you’re probably right @azdiamondkat01 Im having fun and it’s for Sam so it’s absolutely worth it!! <3
+1
Jan 22nd, 2020 at 2:18:27 AM PST by
Original
I love it when the girls battle for my affections! XOXOXOXO
+1
Jan 22nd, 2020 at 10:14:27 PM PST by
Original
Oh you know it! Wink, wink! XOXOXO
+1
Jan 23rd, 2020 at 8:54:29 AM PST by
Original
Oh yeah!
+1
Jan 23rd, 2020 at 6:25:46 PM PST by
Original
Great to see you back Honey Bee! Was missing ya sooo much! :•)
Jan 11th, 2020 at 2:46:10 AM PST by
Original
Awwww. Me too boo boo!
+1
Jan 11th, 2020 at 4:54:00 PM PST by
Original
Yes I am doing ok, besides my heart giving me problems but other wise fine, so are the rescue fur babies. Trying to also keep my plants alive in this weird weather.
My old purple jew is living but hate to have her in side due to no sun light , but weathers too rough out side for her, Spring she will go back out and become purple again.
Thanks for asking my sweet dear friend
Jan 13th, 2020 at 7:59:51 AM PST by
Original
I hear you when it comes to your plants struggling inside for the winter. I will be happy for the spring to return!
+1
Jan 14th, 2020 at 10:42:02 PM PST by
Original
Isn't it "Wandering" Jew, LOL or is that a New England thing?
Jan 13th, 2020 at 11:26:23 PM PST by
Original
I was curious and Googles this. Wandering means "bent in all directions". I think the bigger question is, where are all if the Wandering Presbyterians?
+1
Jan 14th, 2020 at 10:34:41 PM PST by
Original
Wonderful auction Sam :)
Jan 18th, 2020 at 2:39:40 PM PST by
Original
Thanks so much! I appreciate that! They are a great therapy for me to make.
+1
Jan 20th, 2020 at 3:07:10 AM PST by
Original
You have the most fun auctions on Listia!
Jan 20th, 2020 at 1:06:25 PM PST by
Original
And they tell me I'm adorable. No, really. Check the comments. Freaking adorable. Just like you!
+1
Jan 20th, 2020 at 1:55:53 PM PST by
Original
Hoping my gal pal jhlemmer don't get blown out of the water... I bow out happily since I was just bombarded with more plants then I know what to do with lol
+1
Jan 31st, 2020 at 4:26:30 PM PST by
Original
Is the plant a 'Wondering Jew'?
Jan 12th, 2020 at 6:21:18 PM PST by
Original
Hi there. There is a small Airplane Plant, some Vick's Plant, and a Crassula String of Buttons. Thanks for asking!
Jan 13th, 2020 at 2:49:39 AM PST by
Original
lol - if Sam doesn`t get back with Vedwardsi nope not wondering jew.
Jan 12th, 2020 at 11:38:35 PM PST by
Original
I love the purple Jew. Good to see you my friend. You doing good, yes?
Jan 13th, 2020 at 2:51:18 AM PST by
Original
I must find out what Nando’s is!!! But, HUGS!!! I can always use a few. ;)
Jan 14th, 2020 at 10:07:08 PM PST by
Original
Nando's is a big giant hug! Thanks for checking things out!
Jan 14th, 2020 at 10:18:03 PM PST by
Original
Woo Hoo Sam!!!!! Guess who found you??? And not a moment too soon I see. ;)
Jan 18th, 2020 at 11:49:45 PM PST by
Original
Gurrrrl, where you been?
Jan 20th, 2020 at 3:05:49 AM PST by
Original
Such a cool auction! I love it!!
Jan 25th, 2020 at 12:58:51 PM PST by
Original
Thank you!
Jan 26th, 2020 at 5:41:47 PM PST by
Original
Cool & cute great aution as usual! Already a fan!:)
Jan 26th, 2020 at 1:26:46 PM PST by
Original
Thanks! Fanned you back!
Jan 26th, 2020 at 3:24:33 PM PST by
Original
Hi there, Sam this is sooo beautiful!
Jan 29th, 2020 at 2:07:28 AM PST by
Original
Hi Lina. Thank you. It's wonderful to see you!
Jan 29th, 2020 at 2:54:33 AM PST by

HANDMADE 2" HANGING FAIRY GARDEN Made With Crystals, Gems & Living Plants! ***One of a Kind*** is in the Other Stuff | Other category